matildaeeriksson

Alla inlägg den 28 december 2014

Av Matilda Eriksson - 28 december 2014 14:49

Söndag idag då. Julen har passerat och jag är mer än nöjd. Julafton spenderade jag med mina nära och kära. Juldagen blev en kväll fylld av massa glädje och härligt sällskap, kan verkligen inte klaga. Har dock lyckats fucka upp hela mitt dygn. Försöker vända tillbaka de med att vakna nio idag, efter två timmars sömn. Mina ögon svider och pk överdoseras. Så länge jag inte somnar nu under dagen så är de lugnt. 


Om nån timma hoppar jag på bussen som ska ta mig till Lule där jag hittar Jenny. Spenderat i stortsett hela lovet med henne och de tänker jag fortsätta med. Blir dock bara en kort visit eftersom jag jobbar på tisdag men sen åker jag tillbaka till Lule för att fira in de nya året.

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards