matildaeeriksson

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Matilda Eriksson - 18 december 2014 18:36

Efter en kort skoldag som i stort sett bara bestod av ett matte prov som för övrigt gick ganska bra (varje gång man tycker att nått gått bra så har det egentligen gått käpprätt åt helvete...) så har jag nu äntligen lov. Och just nu sitter jag hos mommo, nerbäddad tillsammans med Holly. Ur högtalarna spelas de Håkan Hellström och jag njuter som aldrig förr. Lovet kan ju bara inte börja på ett bättre sätt. Ska passa på att sova ut riktigt ordentligt i morgon nu när jag äntligen har chansen. Är dödstrött just nu så tror det blir en tidig kväll för mig. Ska försöka hitta en bra film jag kan glo på.

 

Nä nu ska jag hämta mig chips och fortsätta mysa.

 

 



Av Matilda Eriksson - 18 december 2014 00:03

En enda dag kvar till jag tar lov. I morgon klockan 11 får jag vara ledig i tre veckor framåt. Kommer kännas så otroligt skönt att inte behöva göra ett skit. Har försökt göra bort alla rester som jag samlat på mig under terminen så nu har jag bara två kvar. Förhoppningsvis gör jag bort dom i morgon så jag slipper tänka på dem under lovet.

 

Ligger nu och myser med världens mysigaste hund och funderar om det börjar bli dags att sova. Var hemma från skolan idag och passade då på att sova ut ordentligt. Så efter 13 timmars sömn var jag ganska pigg dock dumt eftersom jag inte kommer kunna sova ett dugg i natt.

 

Har systeryster sovandes här i natt så har inte behövt vara ensam idag. Vi har ätit gott och prövat nästintill alla kläder i min garderob. Älskar att ha henne sovandes här behöver lite systertid ibland nu när vi inte alls träffas så ofta som tidigare.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards