matildaeeriksson

Alla inlägg under juli 2014

Av Matilda Eriksson - 21 juli 2014 18:12

Kanske dags att börja blogga igen..

 

Överkalix marknad har precis passerat. Den bestod av mycket jobb, party och en helvetes bakfylla. Kommer inte ihåg senast jag hade så kul. Men att dricka i tre dagar är som sagt ganska tungt. Var tänkt att jag skulle hinna gå lite på marknaden under söndagen eftersom jag var ledig då men jag vaknade upp klockan 18:00 och insåg att jag hade missat allt, ajaj som sagt hade jag sjukt kul! :)

 

Jag är äntligen ledig i några dagar, hittills har jag försökt packa å flytt städa så mycket jag kan. Eftersom jag inte fått min lägenhet ännu så får jag flytta till StorB ett tag. Förhoppningsvis blir nån ledig snart så jag slipper pendla under skoltiden, de lär bli väldigt tungt att vakna ännu tidigare än vanligt...

 

Har knappt fota nå bilder i helgen men lägger upp dom jag har :)

 

                 

       

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards