matildaeeriksson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Matilda Eriksson - 29 oktober 2014 23:46

Tillbaka i StorB igen. Höstlovet flyter på bättre än förväntat, har spenderat nästan varenda vakna och även sovande stund tillsammans med Jenny. Älskar att det är lov så jag hinner umgås med mina älskade vänner. Vi bara myser på och pratar om allt mellan himmel och jord. I morgon väntar en välbehövlig tripp till Lule. Måste få mig ett par nya svarta jeans och underkläder. Sen får vi se om jag stannar i Lule över natten, vilket jag hoppas på.

 

Nä nu ska jag vara duktig och tvätta lite kläder och sedan ta mig en lång dusch.

 

 

Bjuder på en gammalgammal bild på mig och mitt cp

Av Matilda Eriksson - 25 oktober 2014 23:03

Ligger hemma i storbäcken, nerbäddad, klockan elva.. Kommer dock inte kunna sova på många timmar eftersom jag vaknat kring två. Funderar på att börja se en ny serie men vet inte rikigt om jag törs. Börjar jag se en serie kan jag aldrig sluta. Ser hela nätterna och hela skoldagar och får ingenting annat gjort. 


Tre timmar senare, får inte skrivet någonting och jag ligger fortfarande och gör i stort sett samma saker, skriver med några, kollar bloggar och lyssnar på musik. Kanske dags att sova nu eftersom jag ska iväg tidigt i morgon... 

 

 

.

Av Matilda Eriksson - 25 oktober 2014 18:04

Av Matilda Eriksson - 25 oktober 2014 16:09

Äntligen har det efterlängtade höstlovet kommit! Började det på absolut bästa sätt, fick komma hem med tidiga bussen, hann umgås med massa fina människor under eftermiddagen/kvällen och sen kom en fin person till mig och sov över. Har sovit alldeles för länge idag, vilket var sjukt skönt, åt frukost på köket och nu väntar jag på att Jempo ska komma hit och vara min psykolog. Senare i kväll åker jag vidare till StorB. Ska börja med min överdrivet stora religionsuppgift som jag skjutit upp alldeles för länge, som vanligt. Det blir alltså en väldigt lugn helg för min del.

 

Igår fick jag hem drygt hundra bilder som jag har framkallat. Älskar att framkalla bilder det är så mycket roligare med kort och fotoalbum än att bläddra genom datorn eller telefonen.

 

 

Det där snickrade jag ihop igår, ett litet partycollage. Sjukt dålig snapchat bild men aja..

 

 



Av Matilda Eriksson - 20 oktober 2014 09:27

Äckel fitt jävla måndag hatar dig så jävla mycket! Helgen har varit både bra men även åt helvete. Avslutade helgen med chips, godis och cola tillsammans med bästa Jempo (och alla våra problem). Avskyr verkligen att jag bara träffar henne under helgerna. 


Har haft en lektion hittills och har två kvar innan vi slutar. Jag vill bara fara hem och lägga mig under täcket och se massa serier, kanske ligga kvar där några dagar bara för att. Har massa skit jag måste ta tag i, har typ fem uppgifter som ska lämnas in och jag har inte börjat med någon av dem.

 

 

Snapchat bild från i somras.

Av Matilda Eriksson - 14 oktober 2014 20:09

Halloween börjar närma sig (är fortfarande typ tre veckor kvar men ändå). Är 99% säker på att jag blir i Lule då med ett par snygga människor och kul ska det bli. Beställde hem två kostymer från partykungen i söndags, var så himla osäker på vad jag ville vara så fick bli två. Hellst av allt vill jag vara indian men hittar inga fina kostymer med ett rimligt pris. Så fick bli en ängel och en grekisk gudinna.

 

        

(Tryck på bilden för att göra dem större)

 


.

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 22:58

Don't let people treat you like a cigarette,they only use you when they're bored and step on you when they're done.


Be like drugs, let them die for you.

 


 

 

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 19:28

Ligger i soffan och försöker skriva en utredande text om sagor men har ingen motivation alls, skriver en mening men raderar de lika snabbt. Väntar på att Lina ska komma hit och göra mig sällskap, har inte sett henne sen i fredags och då hann vi inte ens surra. Tror inte vi någonsin varit såhär länge utan att ses...


Han förresten börjat mitt nya liv idag, på riktigt. Vilket betyder en fusk dag per vecka där jag får äta chips/godis men i en lagom mängd, träna dagligen, inga cigarretter, inge alkohol och minst sju timmar sömn per natt. Nu gäller det att jag håller det här och låter bli att fuska eller vara lat.

 

Ovido - Quiz & Flashcards