matildaeeriksson

Alla inlägg den 13 oktober 2014

.

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 22:58

Don't let people treat you like a cigarette,they only use you when they're bored and step on you when they're done.


Be like drugs, let them die for you.

 


 

 

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 19:28

Ligger i soffan och försöker skriva en utredande text om sagor men har ingen motivation alls, skriver en mening men raderar de lika snabbt. Väntar på att Lina ska komma hit och göra mig sällskap, har inte sett henne sen i fredags och då hann vi inte ens surra. Tror inte vi någonsin varit såhär länge utan att ses...


Han förresten börjat mitt nya liv idag, på riktigt. Vilket betyder en fusk dag per vecka där jag får äta chips/godis men i en lagom mängd, träna dagligen, inga cigarretter, inge alkohol och minst sju timmar sömn per natt. Nu gäller det att jag håller det här och låter bli att fuska eller vara lat.

 

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 12:15

Min blogg känns garn tråkig, vet inte riktigt vad jag ska skriva och dessutom hatar jag utseendet, behöver inspiration...

 

Om man nu bortser från gnället om bloggen så älskar jag livet just nu, kommer inte ihåg sist jag var såhär lycklig! Har haft en sjukt bra helg med massa mys. Har fått surra av mig ordentligt med tjejerna och de känns så himla skönt att även om jag inte träffar endel av dem på flera veckor så kan vi tala om precis allt. Sen har jag fått ha sjukt kul med bästa Jempo i helgen, blev en väldigt sen kväll med mycket skratt, drama och andra roligheter. Men de bästa (men även sämsta) är att jag gått och blivit kär, på riktigt. Var sjukt längesen jag kände såhär, pirrar i magen, längtar till han ska skriva osvosv. 

 

Nu är det bara att hålla ut i två veckor sedan kommer en veckas lov. Har absolut ingen aning vad jag ska göra då, tror jag flyr till lå nån/några dagar, behöver köpa nya byxor och underkläder sen vill jag träffa alla idiotas där borta.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards