matildaeeriksson

Alla inlägg under mars 2015

Av Matilda Eriksson - 8 mars 2015 10:42

Nu börjar mitt sportlov vara slut för den här gången. Har spenderat största delen hemma i Storb med familjen och mitt nya Sims spel. Har inte gjort någonting speciellt under den här veckan utan mest försökt ta det lugnt och samla kraft till de resterande skolåret. 


Snart får jag iallafall min lägenhet som jag har längtat efter alldeles för länge. Ska blir otroligt skönt att flytta och jag hoppas att allt blir lättare då. Skolgången lär ju iallafall bli det. Ja ni kanske förstår att jag ska flytta till Kalix. En etta mittemot Folkets hus väntar på mig och Holly. Först var det menat att jag skulle göra mitt sista år i Lule men då hade skolorna olika upplägg på kurserna så det var tydligen omöjligt men det känns riktigt bra att flytta till Kalix. 

 

 

 

Hamnade i färgburken för någon dag sen och jag är extremt nöjd med resultatet och trivs jätte bra. Dock lite ledsen över att ca 10-15 cm fick åka..

Ovido - Quiz & Flashcards