matildaeeriksson

Alla inlägg under november 2012

Av Matilda Eriksson - 28 november 2012 21:15


Jag i ett nötskal! ;)

Av Matilda Eriksson - 27 november 2012 23:53

                                               




Av Matilda Eriksson - 27 november 2012 23:46

UNDER SOMMAREN, HAR DU..
Druckit tills du spytt?
 – Japp
Sårat någon? - Nja, inget allvarligt tror jag?!
Bråkat med en vän? – Haha, joohodå!
Träffat nya människor? - Jeepp :p
 Pussat en främling? - Nej intet
Tagit droger? – Aldrig i hela mitt liv, fyfan!
Haft en sommarflört? – Nepp, 
Gråtit? - Ett xxxx antal gånger 
Skrattat tills du kissat på dig? – Jo faktiskt
Tältat? – Nä har fan it gjort de :o Eller?
Varit vaken en hel natt? – Jieees ;)
Solat? - Antagligen?
Badat? - jopp, de få dagar som var fina..
Gjort dig riktigt illa? – Nej, inte vad jag minns
Gjort några nya piercingar/tatueringar? - jaaaaa, läppen ;)
Läst en bok? – Nej inte en hel.
Skickat fel sms med flit? - Haha ja, tror fan de ;)
Suttit vid datorn en hel natt? – Jooo!
Solat naken? – Jepp ;)
Fått utegångsförbud? – Nej ;)
Sagt "jag älskar dig" och menat det? – Säger jag det, så menar jag det!
sagt "jag älskar dig" och inte menat det? – Nej
Varit i slagsmål? - Nej, inget allvarligare
Pussat någon utav samma kön? – Yes 
Sjungit högt uppe på ett berg? – Haha?
Kysst någon du inte borde? - Nej
Tappat rösten? – Inte vad jag kommer ihåg
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? - Jopp, ginalinnen...
Varit utomlands? - nepp ;/
Gjort ett bra köp? - Alla köp är väl oftast bra?
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Yes!
Vad kommer du sakna mest? – ALLTING!
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Jopp! Ärlig som jag är ;)

Av Matilda Eriksson - 27 november 2012 23:18

     

 

"En riktig vän säger inte; Hoppa jag tar emot dig! 

En riktig ställer sig bredvid dig, tar dig i handen och säger; 

Hoppar du hoppar jag!"


.

Av Matilda Eriksson - 27 november 2012 23:12

När en Tvilling och en Kräfta träffas kan det bli en mycket nyfiken relation. Kräftan som är känslig och emotionell har problem med rak kommunikation, i rak motsats till Tvillingen. Tvillingen är en ridderlig natur som kan uppmuntra Kräftan att öppna sig mot sin omgivning. Kräftan kan dock lära Tvillingen att ta det lite lugnare och uppskatta världen. Om Tvillingen ignorerar Kräftan eller inte ger mycket förtrolighet och uppmuntran kommer problem att uppstå. Båda ser livet på ett sådant unikt och udda sätt att relationen kräver att de förstår och accepterar varandras olikheter. 

Det bästa med relationen är att de kan nå höga höjder tillsammans, bara de förstår att de är varandras bundsförvanter. Tvillingen tänker alltid ett steg framåt och Kräftan stöttar dessa tankar i det tysta. Deras förmåga att bidra med vad det den andre saknar kommer att resultera i en givande relation.

David - Kräfta

Jag - Tvilling 

;)

Av Matilda Eriksson - 27 november 2012 23:01


Så sjuuukt sant! ;)

.

Av Matilda Eriksson - 25 november 2012 23:23

Av Matilda Eriksson - 25 november 2012 22:49

Känner mej överdrivet kär och tramsig just nu, så man känner när man är nykär ni vet med fjärilar i hela magen och kan inte riktigt tänka klart det ända som cirkulerar runt i huvudet är tankar på en person, med kroppen tätt mot mej.

Usch vad jag älskar den känslan!

Vill bara hoppa och skutta samtidigt som jag vill ligga blickstilla.

Vill skratta högt och mycket men samtidigt gråta under täcket.

 

Kärlekslåtar flödar ur mina högtalare, minnen far förbi bakom mina ögon. Tänker på alla fina som finns där för mej, alla fina människor som hjälpt mej i vått och tort.

Alla som gjort mej till den personen jag är idag.

 

HELVETE VAD JAG ÄR LYCKLIG!!



Ovido - Quiz & Flashcards