matildaeeriksson

Alla inlägg under november 2019

Av Matilda Eriksson - 30 november 2019 20:26

34 minuter kvar innan jag slutar för dagen och får gå hem, hem till mina hundar, mina älskade älskade hundar. Vet inte hur jag någonsin skulle klara mig utan dem... Har jobbat delad tur, absolut värsta passet som finns.


Idag hatar jag alla, är så less, less svammel och idioter, less lögner och påhitt. Ja fyfan så jag är less!


Skriver och raderar, skriver och raderar. Känner att jag måste lägga undan det här innan jag skriver någonting alldeles för elakt för just nu kan det komma vad som helst från mig. Saknar helt enkelt de där spärrarna och mina impulsiva sidor tar över alldeles för mycket just nu, psyk som sagt.

Av Matilda Eriksson - 25 november 2019 00:34

- Insåg att du var ingenting att ha.

-

-

-

Av Matilda Eriksson - 23 november 2019 16:54

Ligger alltså i soffan en lördagseftermiddag klockan 16.54 helt utan planer för kvällen. Hundarna sover vid mig och jag har på Harry Potter i bakgrunden medan jag går igenom alla sociala medier jag ens kan komma på. I vanliga fall brukar jag inte ha ro till att vara hemma, tycker det blir så ensamt och långtråkigt men idag har jag nästan längtat till att få ligga i soffan och inte göra någonting alls. 


Hunnit vara till Jock under dagen en sväng, momsi bjöd på våfflor, trevligttrevligt. Blev dock alldeles matt efteråt, mitt adhd-damp höll på bli alldeles för mycket och jag blir så himla slut efter jag fått försöka kontrollera mig under en längre stund. Inuti är det som allt bara studsar och snurrar samtidigt som jag måste försöka behärska mig, ha en normal ljudnivå och inte klättra på väggar typ haha.. Dessutom hällde jag i mig en celcius påväg till Jock,  korkat, väldigt korkat!


Här i soffan tänker jag iallafall ligga många timmar nu, ta några rastahundarnapauser och bara vara.


 

Av Matilda Eriksson - 21 november 2019 23:15

Jag har en tendens att övertänka och överanalysera typ exakt allt. Hjärnan går liksom på högvarv konstant och jag kan inte sortera någonting över huvudtaget och efter ett tag går det där tänkandet över till ångest. Ungefär där är vi just nu. Men så är det med det.


Idag är det torsdag och jag har långledigt enda till måndagmorgon 07.00, inte helt fel, har verkligen längtat efter den här ledigheten. Har inga direkta planer, tänker mysa i mitt nystädade hem, aktivera hundarna och umgås med familjen. 


Intresseklubben antecknar gumman


 


Av Matilda Eriksson - 20 november 2019 02:40

Gillar er rätt mycket  

Av Matilda Eriksson - 18 november 2019 02:05

-

Ovido - Quiz & Flashcards