matildaeeriksson

Alla inlägg under februari 2020

Av Matilda Eriksson - 20 februari 2020 01:04

       

Av Matilda Eriksson - 6 februari 2020 04:17

Torsdag 6 Februari, redan?! Tiden går så himla fort, helt sjukt. Vi är inne i nån kallperiod. Jag hatar vinter, säger det flera gånger varje dag men alltså allvar... Vilken normal människa tycker om mörker, kyla och missär?! Nä tacka vetja vår, sommar och höst!


Är inne på natt tre av fyra, en kvar till ledig helg, andra lediga helgen i rad, det ni det hör inte till vanligheterna. Förra helgen var jag till lule, drack vin och hade det bra. Den här lediga helgen har jag ännu inga planer för, Frida lät drickasugen... Vi får se...


Jag har fått något slags shoppinginfall. Beställt nytt köksbord + stolar, tavlor, mattor, gardiner, smink och kläder, detta måste få ett slut! När jag blir uttråkad på nätterna så börjar jag leta runt och fantisera ihop om att jag behöver massa nya grejer. Menmen, det blir väldigt fint hemma hos mig iallafall, även fast jag blir pank på köpet men det får man väl räkna med.


Har sovit extremt dålig, är övertrött delux, fattar ingenting egentligen (som vanligt?).


     

Ibland händer det faktiskt att jag sminkar mig och tar på mig andra kläder än mjukisar, känner att jag måste lägga upp flera bilder som bevis på det.


Fick en uppenbarelse såhär mitt i allt... Mina ögon ser seriöst helt svarta ut på varenda bild jag tar, är jag en demon eller vad?



Ovido - Quiz & Flashcards