matildaeeriksson

Alla inlägg under juli 2015

Av Matilda Eriksson - 27 juli 2015 06:06

Oj här var det längesen jag var in. Sjukt att jag fortfarande har några trogna läsare kvar här, hela 11 stycken har varit in och glott här idag. Kanske borde börja skriva lite oftare nu. Känns skönt att ibland få bara skriva av sig allt man tänker och tycker, gnälla hur mycket man vill utan att någon kan be en vara tyst.


Mer än halva mitt sommarlov har passerat, kan nog vara det sämsta och mest värdelösa sommarlovet jag nånsin varit med om. Livet är så jävla orättvist ibland...  


När skolan börjar igen flyttar Holly och jag tillbaka till Kalix för ett sista år på gymnasiet. Ska verkligen lägga ner all kraft och energi på det här sista året nu så jag kan gå ut med betyg och lämna det bakom mig. Är dock rädd för hur ensamt det kommer kännas att flytta tillbaka, tror hemlängtan kommer hemsöka mig. Spenderat hela lovet med min familj och kommer kännas konstigt att inte umgås hela dagar varje dag. Helt sinnesjukt hur mycket min underbara (och jävligt störiga) familj betyder för mig. Vi kan ta oss igenom allt tillsammans!


Ligger just nu i Emils rum hos moster och har försökt sova i fem timmar. Har gett upp nu och väntar på att buspojkarna ska vakna så jag har nån att leka med. Kommer nog vara en f*tta när eftermiddagen kommer och jag inte sovit på evigheter..

 

 

Emil och Adam vill ha tillbaka sin pappa och Moster vill ha tillbaka sin sambo.. Så saknad av oss alla, hoppas vi alla kan ses nångång i framtiden. 

Ovido - Quiz & Flashcards