matildaeeriksson

Alla inlägg under juli 2013

Av Matilda Eriksson - 17 juli 2013 01:03

Vi är glada att vi fått växa upp med dig vid våran sida. Du har alltid önskat oss det bästa och varit en viktig person i vår familj.

 

Du mådde bäst när alla i "bolaget" var tillsammans och kivades med varandra runt matbordet i jock.

 

Vi vet att du kommer att hålla ett vakande öga över oss och finnas där för oss som du alltid gjort.

 

I våra hjärtan finns du för alltid kvar.

Vi ses älskade Moffa.



 

 

Barnbarnens vers till våran alldeles egna Moffa, skriven av mig.

Av Matilda Eriksson - 3 juli 2013 23:13

Tre veckor av sommarlovet har redan passerat. De tre veckorna har både varit bra och åt helvete.

Vardagen består av jobb och mys med hunden och D.

Trivs riktigt bra på Seth! Jag jobbar fram tom marknaden sedan ledig :) Cash is king ;)


Jag och David har äntligen bokat och fixat allt för våran två veckors semester i Vigo. Vi kommer att bo antingen hos hans pappa eller syster. Ganska nervöst att bo hos någon jag aldrig träffat och inte förstår språket så bra men nog går det bra! BRUN ska jag då iallafall bli och roligt kommer vi ha!!


Holly har alldeles nyss blivit ett år så idag har hon fått 'ett år sprutan' och även kollat sina eksem som hon irriteras väldigt mycket av nu eftersom och är blöt nästan jämnt. Stackars gumman min. Veterinären gav oss något schampoo som ska hjälpa och skrev ut mediciner åt henne. Hoppas verkligen att de hjälper, för hon lider av det, endel ställen har hon kliat sönder helt och hållet :/


Nä nu ska jag hoppa i duschen och sedan mysa ner mig med världens bästa <3




Ovido - Quiz & Flashcards