matildaeeriksson

Alla inlägg under oktober 2019

Av Matilda Eriksson - 11 oktober 2019 09:00

Fredag 11 Oktober, kan tiden sluta gå så himla fort?! Det har börjat komma lite snö, det regnar dock bort på en gång men ändå, nu kommer vintern... Jag sitter i Jock hos momsi men momsi är på jobbet, har precis vaknat, lyssnar på alldeles för bra musik och funderar vad jag ska hitta på idag. Sovit i Jock två nätter men tror jag och hundarna åker hem till Tallvik idag. har haft det supermys här, bara tagit det lugnt och typ inte gjort någonting.


Flytten till nya lägenheten är helt över, fort som bara den gick de, på två dagar så var typ allt flyttat sen var de allt pillande, möblerande och städande som tog tid istället. Börjar dock känna mig väldigt nöjd nu och vi trivs alla tre jättebra, ett extra rum var exakt det vi behövde.


Hunnit vara en sväng till Stockholm också med Frida. Hotellet vi bokat hann vi "bo" i typ en timme tills vi såg silverfiskar, skrek, packade våra grejer och drog, tack men nej tack. Förutom silverfiskarna så hade vi det sjukt bra men är samtidigt himla skönt komma hem. Stackars jävlar som bor i den där stressen, hade aldrig klarat det.


Får liksom inget flyt när jag skriver, är nog alldeles för nyvaken för att försöka få ihop något vettigt...


 

Asså bäääääbbiiisss, hon växer som bara den och börjar bli så himla snygg!

Ovido - Quiz & Flashcards