matildaeeriksson

Alla inlägg under juni 2014

Av Matilda Eriksson - 10 juni 2014 23:52

Jag har tjuvstartat mitt sommarlov och har snart varit ledig i en vecka. Under de här dagarna har jag verkligen sovit ut, man missar hela mycket sömn under ett skolår. Förutom att sova så försöker jag träna hund så ofta som jag kan/hinner/orkar, det är trots allt endast tre dagar kvar till våran första tävling. Känns väldigt bra att jag valde att börja på en mindre tävling. Dock är jag ju lika nervös för det. Och det känns som att allt som suttit så perfekt börjar gå dåligt. Men de sägs att de ska gå dåligt på träningarna före tävling, då ska tydligen tävlingen gå bra, hoppas det stämmer då...

 

Fick hem ett paket från Vero Moda idag (mamma och Henriks present till mig var kläder för ca 2000 som jag själv fick beställa) så jag klickade hem två jeans och en skinnjacka. Ena jeansparet var för små men de andra älskar jag!

 

 

 

 

Av Matilda Eriksson - 3 juni 2014 20:10

Första året som gymnasie elev börjar lida mot sitt slut. Har haft ett väldigt tufft år! Inte nog med all stress i skolan med massa uppgifter, prov och bussresor så har mitt liv verkligen tagit en lop. Den viktigaste personen i mitt liv försvann vilket resulterade i många sömnlösa nätter, tårar och kaos. Så alltså det här skolåret har varit väldigt olikt det förra. Men snart har vi sommarlov och då försvinner iallafall den ständiga stressen. Och mitt lov kommer bli helt otroligt bra, för de har jag bestämt!

 

Slänger ut nå bilder från den senaste tiden.

 

               

Ovido - Quiz & Flashcards