matildaeeriksson

Alla inlägg under maj 2016

Av Matilda Eriksson - 11 maj 2016 12:34

Ida försökte komma på anledningar att inte plugga och ville då att jag skulle skriva så hon kan läsa. Passar ju bra eftersom jag också försöker undvika att plugga.


Har hunnit vara till skolan en sväng på förmiddagen, kände mig så duktig som for även fast vi bara hade en lektion och jag nuförtiden är mest i Överkalix, alltså 14 mil för en lektion MEN när jag och Sara kommer dit har vi ju tydligen ingen jävla lektion. Kände ba nää snälla dö!! Aja då var det bara att åka hem igen.... Dock har jag lyckats vara rätt produktiv idag. Börjat på lite olika restuppgifter. Jag har nått allvarligt problem när jag pluggar, jag kan inte början på en och sen skriva klart den utan jag börjar på massa olika men skriver inte klart en enda. Jag måste som få variation. Om jag pluggar en heldag så kan jag hålla på med typ fem olika uppgifter.


Jobbet ringde på morgonen och frågade om jag kunde börja jobba en vecka tidigare än planerat, självklart tackade jag ja till det. Behöver alla pengar jag kan få. Så nu börjar jag den 13 juni, måndagen efter studentveckan. Men det jag upptäckte sen var att Lule har studentvecka veckan efter oss... Känns ju trist missa de eftersom jag vill se både balen, utsparken och festa med dem nån dag. Men förhoppningsvis är jag ledig så jag kan göra nått av de iallafall. Ska hämta schemat efter jag skrivit det här så då får vi se.


Nä ni nu vet jag inte så mycket mer.. Nu ska jag och POSen till jobbet och hämta mitt sommarschema :D

Ovido - Quiz & Flashcards