matildaeeriksson

Alla inlägg under oktober 2014

Av Matilda Eriksson - 13 oktober 2014 12:15

Min blogg känns garn tråkig, vet inte riktigt vad jag ska skriva och dessutom hatar jag utseendet, behöver inspiration...

 

Om man nu bortser från gnället om bloggen så älskar jag livet just nu, kommer inte ihåg sist jag var såhär lycklig! Har haft en sjukt bra helg med massa mys. Har fått surra av mig ordentligt med tjejerna och de känns så himla skönt att även om jag inte träffar endel av dem på flera veckor så kan vi tala om precis allt. Sen har jag fått ha sjukt kul med bästa Jempo i helgen, blev en väldigt sen kväll med mycket skratt, drama och andra roligheter. Men de bästa (men även sämsta) är att jag gått och blivit kär, på riktigt. Var sjukt längesen jag kände såhär, pirrar i magen, längtar till han ska skriva osvosv. 

 

Nu är det bara att hålla ut i två veckor sedan kommer en veckas lov. Har absolut ingen aning vad jag ska göra då, tror jag flyr till lå nån/några dagar, behöver köpa nya byxor och underkläder sen vill jag träffa alla idiotas där borta.

 

 

Av Matilda Eriksson - 8 oktober 2014 11:07

Då var det onsdag och skoldagen började med en sovmorgon till 9:50 dock sjukt ovärd eftersom jag lik varit här sen åtta... Har nu matte men jag förstår lik ingenting av alla ekvationer och koordinater. Var sjuk igår så passade på att fara hem till Storb, där jag fick mig mat och rena kläder. Sedan for jag och Frida till lägenheten. Vi gjorde en sjukt bra deal, om hon städade åt mig så skulle hon få chips. Dock diskade hon bara igår så hon skulle sova i natt igen. 


Har haft en sjukt bra helg som har bestått av party, familjemys och massa godis. Tyvärr har jag bara massa egobilder från helgen...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards