matildaeeriksson

Alla inlägg den 24 december 2014

Av Matilda Eriksson - 24 december 2014 02:28

Guess what... de är julafton idag!! Eller ja klockan har ju passerat tolv men måste ju lik sova för att kunna fira de på riktigt. Så när jag vaknar om några timmar hemma i Storb får jag alltså fira min första jul här med familjen. Sedan bär de av till moster för att se Kalle, varför bryta en typ tretusen år gammal tradition?! Är så sinnes sjukt less de nu så de finns inte, man har ju sett de i typ 15 år. Man vet nästintill varenda replik. Men man kan ju inte låta bli att se de, ingen jul utan Kalle liksom.


Har firat "mini" julafton ikväll i Nybyn. Fick precis de saker jag önskat mig, så var mycket nöjd. Har fortfarande ingen julkänsla alls men försöker för fulla muggar att få lite inspiration. Förhoppningsvis kommer de i morgon. 

 

 

Från förra året.

Ovido - Quiz & Flashcards