matildaeeriksson

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Matilda Eriksson - 22 december 2014 23:07

Nu har några dagar av mitt jullov gått har passat på att sova riktigt ordentligt, hunnit umgås med många av mina underbara vänner, myst hemma i Storb och även fastnat för en ny serie.


Julafton närmar sig med stormsteg och jag har absolut ingen julkänsla alls. Vill ha tillbaka känslan man hade när man var liten och fick pynta julgranen, lyssna på julmusik och äta pepparkakor tillsammans med julmust. Kanske har blivit för gammal eller nå? Vet inte många vuxna människor som har någon specillt stor julkänsla heller. Längtar dock väldigt mycket till nyår! Har fått hem klänningarna som jag beställt och står mellan två stycken. 


Nä nu vill min vovve ut på promenad sen ska jag besöka Manhattans Upper East Side några timmar.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards