matildaeeriksson

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Matilda Eriksson - 1 december 2014 08:04

Måndagmorgon, natten har bestått av 40 minuters sömn. Så det var väldigt tungt att stiga upp men efter många snoozningar lyckades jag ta mig ur sängen. Inhandlat ett flertal pk så jag inte ska somna. Det värsta är att jag har lång dag idag och kommer måsta kriga enda till klockan halv fyra. 


I natt kommer jag att sova hemma i Storb i hopp om att somna några timmar tidigare. Måste dessutom träna till ett tyska prov som vi tydligen har i morgon. Nu måste jag verkligen ta tag i skolan! Men när man ligger så långt efter som jag gör känns det bara onödigt att ta tag i det igen eftersom de känns som att jag inte kommer någon vart eftersom det bara lastas på mer och mer varje vecka.


Känns som att det här inlägget blev sjukt efterblivet och osammanhängande, är helt seg i huvudet så skyller på de.


 

Ovido - Quiz & Flashcards