matildaeeriksson

Alla inlägg den 16 december 2014

Av Matilda Eriksson - 16 december 2014 10:51

Överdrivet trött idag och försöker överleva med hjälp av några pkn. Somnade alldeles för sent igår och de var mer än tungt att stiga upp på morgonen. Igår var jag lite extra duktig och gjorde bort två restuppgifter, bara sådär 4-5 veckor sent... MEN nu är det gjort! Hann även fara till Petra en sväng, rasta hunden med Lina, umgås med ett gäng roliga människor och diska. Vuxen poäng till mig.


Slutar redan elva idag, eller egentligen slutar vi halv fyra men religionen efter lunch blir inte och jag vägrar vara med på badet så ja. Världens bästa mamma ska komma hit för att hämta mig och sedan bjuda mig på torget. Niorna har luciashow idag så blir att fara och se den. Känns som sjukt att de redan är två år sedan vi hade den. Kommer ihåg hur sjukt nervös jag var men samtidigt var de svin kul.


Nä nu ska jag gå och äta julbord!

 

 

Bara halva ansiktet, lev med de haters eller skriv lite hat åt mig på ask, puss

Ovido - Quiz & Flashcards