matildaeeriksson

Alla inlägg den 15 december 2014

Av Matilda Eriksson - 15 december 2014 08:46

Bloggar bara på måndagar känns de som. Har spenderat helgen i storb med familjen, myst på och bara tagit det lugnt. Kan vara skönt med en sån helg ibland också. Nu är det sista rycket innan lovet som gäller, har ett flertal uppgifter som måste göras och lämnas in före jag går på lov. Kommer känns så underbart skönt att få vara ledig en längre tid, är så sinnessjukt less skolan nu så jag vill bara spy på allt.


Får massa skit på ask.fm om att jag inte tar hand om min hund och vars jag har henne nu osv. Så svar på tal, min hund bor delvis hos mig och delvis hos mamma i Storb. Hon kan inte bo hos mig helt och hållet eftersom det blir så ensamt för henne att vara i lägenheten alla dagar i veckan eftersom jag oftast går lång dag och kommer inte hem förrän 16:30. Och ja jag tar hand om henne, bara för att just du inte ser mig gå på promenad varje dag betyder de inte att jag inte aktiverar henne. Har helt och hållet slutat träna lydnad pga att jag varken hinner eller orkar med de just nu när det är så mycket i skolan.

 

 

So much looove

Ovido - Quiz & Flashcards