matildaeeriksson

Alla inlägg den 18 augusti 2019

Av Matilda Eriksson - 18 augusti 2019 22:46

Igår natt tappade jag min telefon när jag skulle ut och tjuvröka på jobbet. Såg liksom hur den gled ur handen, rakt ner i stenplattorna och landade upp och ner. Självklart sprack skärmen och det vart nå fel så jag ser tangentbordet i bakgrunden hela tiden. Kanske någon där uppe försöker få mig att sluta röka eller så var det helt enkelt karman som tog ut sin rätt, vem vet, trasig är den iallafall. Det positiva i det hela är väl ändå att jag länge tänkt köpa en ny telefon men eftersom det inte varit något fel med den jag har så har det känts väldigt onödigt. Idag beställde jag en ny och hoppas den är här så fort som möjligt.


Jag har nu sista natten av fyra, kan ju lugnt säga att jag är trög. Det har gått hyfsat bra men haft så himla svårt sova ordentligt under dagarna (ovanligt att jag har sömnproblem, eeeeh nej...). När jag går hem imorgon 07 så ska jag toksova! Och den jäveln som väcker mig har jag seriöst ihjäl.


Vet som inte om jag försöker komma fram till någonting eller bara skriver för att fördriva tid. Ska leta fram någon intressant bild på telefonen, kommer troligtvis bara bli hundbilder. Nä fan det blir ingen bild, skiter i det.



Ovido - Quiz & Flashcards