matildaeeriksson

Alla inlägg den 7 augusti 2019

Av Matilda Eriksson - 7 augusti 2019 02:34

Har upptäckt att jag endast skriver någonting under nätterna. Kanske för att jag ändå inte kan sova dock har jag toksovit inatt! Efter tre dygn med sammanlagt fem och en halv timmes sömn så fick jag tillslut sova ut, ordentligt. Känner att jag är lite mer människa nu än tidigare. När jag har mina svackor i måendet kan jag varken sova eller äta, så efter nästan tio timmars sömn känner jag att den här svackan kanske börjar vara över, hoppas!


I söndags fick jag en sån där sinnessjuk impuls, jag skulle ha svart hår och det var jävlart NU. Då var det bara sätta sig i bilen, köra till Kalix, köpa hårfärg, lösa impulsen. Färga håret svart kan vara en av de bättre sakerna jag gjort på ett tag, helvete så snyggt det blev! Känner liksom varför har jag inte gjort det här tidigare?! Dessutom beställde jag precis hårförlängning för tretusen (oooppss?!) så nu jävlar blir Matilda snygg! 


 



Ovido - Quiz & Flashcards