matildaeeriksson

Alla inlägg den 4 augusti 2019

Av Matilda Eriksson - 4 augusti 2019 00:50

Jag är en sån som flyr från allt, flyr från ensamhet, flyr från för mycket ansvar, flyr från press och flyr från mina känslor. Det finns ett ställe jag alltid flyr till när allt blir för mycket. Det här stället har blivit min frizon, jag åker dit när allt blir för mycket och jag behöver vara själv en stund, när jag behöver tänka och samla mig, när jag behöver gråta, när jag behöver ny energi. Det här stället betyder väldigt mycket för mig, det har många gånger räddat mig, hjälpt mig. Jag har endast berättat om stället och vad det betyder för mig till två personer, till två personer i förtroende, jag har bara tagit dit två personer. 


Idag behövde jag mitt egna ställe men idag förstördes det stället för mig, jag kommer inte längre åka dit för att tänka, gråta eller vara ifred. Du förstörde det för mig. Tack. Tack som fan.

Ovido - Quiz & Flashcards