matildaeeriksson

Alla inlägg den 15 augusti 2019

Av Matilda Eriksson - 15 augusti 2019 22:21

När man har en sån där jävligt bra dag, vaknar pigg, får sig nya fransar, lydnadspasset går sjukt bra, man får till några snygga selfies dagen går helt enkelt vägen men plötsligt så tvärvänder det, allt blir piss och man sätter sig i bilen och kör 200 medans man bara skriker. Exakt en sån dag var det idag. Men jag är inte bitter nejnej....


Har absolut ingenting att skriva, mitt liv ser ut som vanligt, jobbjobbjobb, hundar, dålig sömn, rastlöshet, konstant slut ström i telefonen och en hel jävla massa celsius. Men snart mina vänner händer det något sinnessjukt kul! Var en tjej och såg på min lägenhet ikväll och hon vill ha den och kan ta den så fort jag har flyttat ut. Har lite blandade känslor angående att lämna min lägenhet, jag älskar den samtidigt som jag hatar den. Dock slår det nya boendet lägenheten med hästlängder, så jag längtar!!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards