matildaeeriksson

Alla inlägg den 30 september 2013

Av Matilda Eriksson - 30 september 2013 18:21

Min Sessa har skadat tassen på något konstigt sätt, hon stödjer sig inte alls på ena bakbenet och jag är super orolig!! Vet inte vad jag ska ta mig till, direkt jag känner på tassen tjuter hon. Hon har haft såhär en gång tidigare och då gick det över på några timmar. Jag hoppas innerligt att det är likadant nu! Är rädd om min diamant   

Hade tänkt träna uppe på lappberget ikväll eftersom att det finns belysning där men om hon inte blir bättre så vill jag inte skada henne mer! Så ikväll blir det nog vila och läxläsning för oss två i soffan.


 

Av Matilda Eriksson - 30 september 2013 12:12

Då har ännu en helg passerat, den här helgen bestod av mycket drama, alkohol och surr med vännerna. Mycket trevligt ska jag säga er! 

Söndagen tog jag och D oss en ordentlig mys dag och bearbetade allt som hänt de senaste veckorna, såg världens äckligaste film och bara tog vara på tiden med varandra. Var en väldigt bra avslutning på helgen! Gjorde väldigt ont att lämna honom sovandes varm och mysig i min säng på morgonen. Nu får jag längta ihjäl mig till det blir fredag igen!


 


Ovido - Quiz & Flashcards