matildaeeriksson

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Matilda Eriksson - 16 september 2013 20:41

Då var det måndag igen, äckel måndag! Klockan ringde 05:45 och de kändes väldigt tungt att stiga upp när jag hade en varm sovande pojkvän i sängen. Men det var bara att resa sig och gör sig klar för skolan. Han åkte hem med bussen kring åtta och nu måste jag vänta till helgen igen :/ Varför måste helgen gå så sjukt fort!? Hade en lektion idag, sjukt ovärt! Men fick ju iallafall komma hem med tidiga och då for jag direkt upp på klubben och tränade. Holly blev alldeles slut i huvudet! Klockan fyra blev vi bjudna på grillat kött, potatisgratäng och sallad. När klockan slog sex var det bara att vara på klubben igen för då hade vi kurs. Har lärt mig sjukt mycket, inte bara hur jag ska träna utan också hur jag ska tänka. Och nu till helgen ska vi gå kurs igen, klicker kurs! Ska bli sjukt roligt!

Så alltså en ny vecka har börjat vilket betyder ÄNNU mer läxor! Herregud varför går jag samhälls?!

Nä nu ska jag sluta gnälla och ta tag i allt!! Kill me....


 

Lill skruttan 5 månader   



Ovido - Quiz & Flashcards