matildaeeriksson

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Matilda Eriksson - 12 september 2013 21:11

Nog märker jag verkligen att samhälls är en plugg linje! Jag gör läxor nästan hela eftermiddagarna, tar någon paus då jag äter och aktiverar hunden men om man bortser från det så sitter jag vid köksbordet med en hel hög av böcker som jag försöker att plöja igenom. Men det känns som att ju mer jag gör, desto mer är det kvar... Jag ska iallafall försöka så gott det går att ha helgen fri! För då vill jag bara toffla och försöka ta igen med Lule brudarna och alla andra man missar under veckorna. 

MEN imorgon är det äntligen fredag igen! Men dock kommer ingen David och jag slutar tjugo i två och måste vänta i två timmar innan bussen kommer... Förhoppningsvis kan jag kanske flörta med läraren (men om det är en kärring så får Kalle göra det!) så vi hinner med tidiga som går kring kvart i ett. 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards