matildaeeriksson

Alla inlägg den 13 september 2013

-

Av Matilda Eriksson - 13 september 2013 22:11

Nu vill jag åka utomlands!! Tillbaka till Spanien, gå runt i shorts i 35-45 grader och bada i havet tillsammans med den bästa. Äta mycket och god mat. Promenera runt i staden under kvällen. Skratta åt massa fyllon och tycka synd om alla som sitter på gatan och tigger. Slösa pengar på helt onödiga saker bara för att.

Tror nästan att vi måste åka till sommaren igen! Men då blir det nog tre veckor! Att det måste vara så himla dyrt att flyga!

 

 

Av Matilda Eriksson - 13 september 2013 14:42

Då var det fredag igen. Och vi fick en tidig fredag vilket var väldigt skönt! Kommer dock att kännas konstigt när inte D kommer hit med sju bussen... Känns som det är jätte längesen jag sett honom :( Har hunnit vara en sväng på klubben och ska tillbaka dit om ett lill tag. Jag misstänker att Holly ska till att löpa. Hon är hemskt ofokuserad och virrig i huvudet!

Tidigare idag tränade vi lite pos och inkallning. Nu tror jag att det blir läggande, hopp och platsliggning.

Imorgon har vi lydnadstävling på klubben klass 1-3. Jag ska agera dommar sekreterare på förmiddagen. Man lär sig sjukt mycket av att se och höra dommarens kommentarer. Är ovanligt många tävlande! Om jag inte minns fel så är det 23 på förmiddagen och 28 på eftermiddagen. Så kom gärna och se! 


Ovido - Quiz & Flashcards