matildaeeriksson

Alla inlägg den 24 september 2013

-

Av Matilda Eriksson - 24 september 2013 12:44

Igår var Ems hos mig, vi surrade på, åt kladdkaka å försökte göra lite läxor men blev att vi snokade runt på massa bloggar istället. Sen fick vi ett meddelande av Lina och for ut och gick. Det var ganska kallt och mössan gick med! Nu kommer vintern! Vi tog igen en hel massa surr och spekulerade över allt mellan himmel och jord.


Idag är det tisdag och jag sitter på skolan och lyssnar på tyskmusik som är våran uppgift... Ikväll kör vi agility på skoj uppe på klubben så alla som har en hund kom dit! Vi bygger upp alla våra hinder och kör lite på skoj ;)

Agility är ingenting för mig, blir bara yr och förvirrad. Lydnad passar mycket bättre! Och nu har vi ÄNTLIGEN påbörjat ställandet, hopp stå. Det passar min studsboll ypperligt bra!

Kursen som varit hela helgen var sjukt givande. Fick mig en ordentlig tankeställare hur mycket man egentligen styr sin hund utan att man som tänker på det. Men tror dock inte att jag kommer köra med "riktig" klickerträning i allt. Det är ju roligt att klicka in henne på pallen och att frysa med nosen men annars så fortsätter jag nog som jag gjort hittills :)



Ovido - Quiz & Flashcards