matildaeeriksson

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Matilda Eriksson - 6 februari 2013 18:39

Skippar träningen ikväll eftersom jag känner mig inte alls i form, kan bero på all stress och skolan..

Känns iallafall riktigt skönt att ha gjort första svenska delen - läsförståelse. För min del tyckte jag det gick ganska så bra. Säkert nu bara för att jag säger sådär så är det åt helvete.. ;)

Snart kommer D hit och får kurera mig, ska se Argentina - Sverige ikväll. Han tippade på 4-1 till Argentina och att målet skulle Zlatan göra. Men så snäll ska inte jag vara mot Sverige jag tror det blir 3-0 till Argentina för Zlatan suger!!

Har hunnit vara och släppa min hund så hon fått göra av med lite överskotts energi, men hon blir ju fan aldrig trött! Helt otroligt. Har även hunnit träna lite smått, kört repetitioner dvs. ingångar och sitt stanna. Om jag hinner ikväll så ska jag köra lite apportering, jag har hittills bara hunnit presentera apportbocken lite smått åt henne med det ser ut att vara en ganska 'säker' grej! Eftersom hon älskar att apportera allt mellan trosor till gossedjur :) Min skit hund!

 

Nu kom min prins så ska pussa på honom!

 

 

Av Matilda Eriksson - 6 februari 2013 15:52

Jag ororar mig för framtiden och saker jag inte kan påverka. Tex gymnasiet som jag inte vet vad jag ska välja eller då framtiden är oviss. 


Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

 

 

Sthlm


Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Mitt drömbröllop är på en stand med någon jag älskar i ett varmt land möjligen Spanien, Thailand. Med bara den absolut närmaste släkten som gäster. Vigseln är vänd mot de blåa öppna havet. Längst bänkraderna hänger det vita och ljus rosa blommor och över oss har vi ett vitt siden tyg. Jag ser det i detalj framför mig!

 

Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.

 

 

Dag 15 – Någonting jag ångrar.

 

Finns ingenting jag ångrar, tror jag och om det skulle finnas det så skulle jag ju inte sitta och skriva det här? ;)

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards