matildaeeriksson

Alla inlägg under oktober 2013

-

Av Matilda Eriksson - 4 oktober 2013 22:04

FREDAG!!!!!!!!

Efter en alldeles för lång skoldag med en träningsvärk från helvetet drog jag med bussen till Leul och hade lite mys med min D. Vi åt på Waldorf som vanligt jätte gott! Sen tog vi oss en promenerad runt i stan och pratade om allt möjligt. Tiden gick för fort! När klockan slog 20:00 var det bara att hoppa på bussen mot pappa. Och nu sitter jag här vid köksbordet och har precis sett idol och väntar på utröstningen.

Imorgon planerar vi att dra ihop nå gäng för att se film, the conjuring. Har redan sett den förra helgen men såg dock typ 30 minuter resten av tiden gömde jag mig bakom D. Äcklig film det där!! En sån där som man tänker på innan man ska sova så (iallafall jag) ligger och hyperventilerar och inbillar sig massa sjuka saker, som att det är någon i garberoben eller under sängen och man ligger där med benen uppdragna så långt det går.


Av Matilda Eriksson - 4 oktober 2013 10:09

 


Världens bästa och underbaraste hund! 

Av Matilda Eriksson - 2 oktober 2013 14:42

Ännu en dag då vi slutat 13:40 och inte hunnit med tidiga bussen hem. Dessutom hade vi bara idrott och hade ändå glömt badkläderna men vi var tvungen att promenera... Så nu sitter vi ett ökx gäng och försöker göra lite läxor. Har en hel massa läxor som jag måste göra! Eller egentligen så spelar det ingen roll hur mycket läxor jag gör för det är ändå lika mycket kvar!

Ikväll blir det troligen en promenad med tjejerna. Jag har kommit fram till att det inte är någon idé att träna Holly när hon är i löpet, vi blir bara ovänner.


 

Av Matilda Eriksson - 1 oktober 2013 20:41

Har överlevt en lång skoldag gick dock väldigt tungt efter lunch! Imorgon fick vi "ledigt" från den sista lektionen för att fota nå bilder hemma, inte för att det hjälper mig ett piss då jag ändå måste stanna för att vänta på bussen. Förhoppningsvis kan jag kanske få sluta tidigare från den lektionen vi har före. 

Holly mår bra igen vilket känns väldigt skönt! Det var alltså ingen allvarligt den här gången heller. Jag och mamma misstänker att hon får typ sendrag eller något sådant. Har tränat lite lätt idag. Det märks extremt mycket att hon ska till att löpa! Hon är helt mongo och lyssnar inte hon skiter fullständigt i mig! Tungt! Vi har dock fått mycket bättre kontakt när vi börjat arbeta på den!

Egentligen skulle jag och Emma fara och promenera ikväll men båda fastnade i massa läxor och glömde helt bort det. Men imorgon tror jag att vi skulle fara och då kommer även Lina. När jag skrivit klart det här ska jag nog gå en sväng med tok hunden runt tallvik och sen blir det sängen.


 
Tjuvat från Pau ;)
Ovido - Quiz & Flashcards