matildaeeriksson

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Matilda Eriksson - 16 oktober 2013 08:47

Väntar på att sista lektionen ska börja, engelska... Vi ska börja läsa böcker och funderar om jag ska ta någon som jag redan läst eller någon ny. Kanske fuskar lite och tar och läser någon utav Harry Potter böckerna eller Hungergames ;) Dom är så extremt bra så det finns inte! Skulle vilja läsa Hobbit men har så himla mycket läxa så är nästan omöjligt att hinna med något annat.

Idag ska jag försöka ta igen ALLA jävla äckel läxor! Huvva varför går jag samhälls?!??!! Tar ju aldrig slut :( Men snart är det ju lov. Men då kommer jag väl sitta hela veckan och plugga... Nä nu ska jag sluta vara negativ! Tänk när jag har världens bästa jobb och pangar ut 60000 i månaden och bor i min stora, vita villa på Standvägen.



Ovido - Quiz & Flashcards