matildaeeriksson

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Matilda Eriksson - 28 oktober 2013 01:02

Ligger ny duschad i min ren bäddade säng och lyssnar på musik. Enda sen klockan åtta till nyss har jag garn städat mitt rum till och med möblerat om. Mycket nöjd är jag. Tidigare ikväll har Emma varit hära och vi tog oss en snabb promenad och sedan satt vi här och surrade nån timma. Mycket trevligt!

Imorgon blir det Haparanda, Ikea med Mamma och Petra. Tror jag ska köpa mig nå ljus och små saker. Skulle vilja ha en ljus slinga typ vid sängen eller sminkbordet, tror att det skulle bli fint. Sen mot kvällen blir det fin middag hos Olivia med tjejerna. Fläskfilé, potatisklyftor, sallad och sås och sedan nå gott till efterrätt.


Känns väldigt bra när Holly har fått sig ordentligt med motion idag. Först fem kilometer lös i skogen med mamma och de andra hundarna och sedan 4-5 kilometer i koppel med mig. Känner att jag inte gett henne allt det hon behöver i veckan. Men tyvärr blir det så ibland när jag har så mycket med skolan. Det är tur att mamma tar med henne när hon är ute i skogen med de andra hundarna. 


Nu säger min mage bestämt och högt att den behöver kvällsmat!


Min snutta   

Ovido - Quiz & Flashcards