matildaeeriksson

Alla inlägg under oktober 2013

.

Av Matilda Eriksson - 14 oktober 2013 12:30

Lögner, fler och fler varje dag.

Dom kommer som ett slag i ansiktet med jämna mellanrum.

Du tror inte att jag fattar någonting men jag vet allt.

Jag vet att de är du, du som försöker trycka ner mig.

Använder allt du kan emot mig och möter mig sedan med ett vänligt leende.

Du tror att jag är korkad du tror att du kan behandla mig hur som helst och sedan ska vi vara bästa vänner igen.

Jag vill inte bli behandlad så.

Jag vill inte att någon ska gå bakom ryggen på mig.

Jag vill inte vara din vän längre.

Snälla väx upp någongång 

för du kommer ALDRIG att kunna krossa mig!

Jag är starkare är du någonsin kommer att vara!


 

Av Matilda Eriksson - 14 oktober 2013 12:14

Kort dag idag, skönt! Slutat klockan elva och på ca 30 min kommer tidiga bussen som ska ta mig hem till min pojkvän! Ska bli så jävla skönt att få ha honom hemma i FEM veckor!! De behöver vi verkligen! Få vara tillsammans längre än bara över en helg. Under en helg hinner man knappt nå så måste vi skiljas igen. 


I Lule hade vi skit kul!! Träffade massor av nytt folk som var hur trevliga och roliga som helst. Kom hem kring halv fem igår, sov hela vägen hem typ. Emma väckte mig och berättade att vi kört förbi någon olycka. Jag tänkte inte mer på det. Men när jag vaknade på morgonen och som vanligt gick igenom fb och insta så såg jag att det var JOSSAN och hennes familj som varit med i den. Jag hoppas verkligen att de mår bra så snart som möjligt! Och sen hände de ju ännu en olycka under fredagkvällen. Tänk hur fort livet kan förändras och hur skört livet är. Ta hand om varandra och var försiktiga   




Av Matilda Eriksson - 12 oktober 2013 13:22

Då vet det lördag och som sagt ska vi iväg på dop. Efter att stressat ihjäl mig, duchat, hittat kläder, ätit, sminkat mig osvosv så är jag äntligen klar. Ska ta med mig kameran och försöka få några fina bilder. 

Tagga luleå ikväll!!! ;)


 

Av Matilda Eriksson - 11 oktober 2013 14:40

Vi fick sluta tidigt iallafall så nu sitter jag hemma och glor på MTV och är allmänt trött. Egentligen borde jag städa rummet, det ser ut som en klädbomb har exploderat där inne, inte vackert! Men vet dock inte var jag ska höva alla kläder för garderoben är full, i-landsproblem...

Ikväll blir det nog ug häng eller ragga runt Bränna och snacka skit. Gillart!

Nu ska jag sätta igång en fin spellista och STÄDA! 


 

Av Matilda Eriksson - 11 oktober 2013 09:33

FREDAG HELA VECKAN!!

Nu ska jag sluta tråka ut er med massa deppiga bilder. Vi har haft tema vecka hela den här veckan, filmat lite, gjort intervjuer, arbetat med foto och sånt. Det har varit ganska roligt men vi har gått lång dag ALLA dagar... Men idag skulle vi få sluta kring två. Så jag och Kalle gick och blinkade med ögonen och frågade om vi fick sluta så vi hinner med bussen men nej inte fick vi de! Less!!! Önskar att det fick oftare bussar men jag får väl skylla mig själv när jag valt att gå i Kalix!

Imorgon står dop för lilla Adam på schemat. Sen mot kvällen drar jag, Emma och Lina mot lule för att spendera lite tid med brudarna som numera bor där. Jag är ganska säker på att vi har en hel del skvaller och surr att ta igen! :)



Av Matilda Eriksson - 10 oktober 2013 18:00

 

Ovido - Quiz & Flashcards