matildaeeriksson

Alla inlägg den 26 maj 2020

Av Matilda Eriksson - 26 maj 2020 22:47

Sommaren är här, ÄNTLIGEN!! Som jag längtat! Hundarna passar på att bada på typ varenda promenad


Var till Pite idag, jag, Frida och hundarna. Hon var och fixade fransarna, jag och hundarna passade på att utforska Pite litegrann. Alltid tyckt att det är en så fin och mysig stad. På vägen hem fick vi infall om en ny piercing. Frida gjorde en som ska vara bra mot migrän och jag gjorde bröstvårtan. Hoppas verkligen den läker och blir bra den här gången, sist fick jag ta ut efter ett tag. Dock gjorde jag då i fyllan och var inte direkt noga med att rengöra osv...


Imorgon åker jag till Lule och har kvalitetstid med Jenny, ska bli så himla kul! Vi ska mysa på, gå på stan, äta onyttigheter och bara surra ikapp. Sover över där för på torsdag är det äntligen dax för en ny tatueringstid.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards