matildaeeriksson

Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Matilda Eriksson - 21 maj 2020 02:28

Jobbnatt åtta av nio, en natt kvar sen jävlar ska jag vara ledig! Sova i min egna säng heeeela natten, fyfan vad skönt! Har vänt dygnet helt sjukt nu, i vanliga fall när jag jobbar brukar jag sova typ 8.30 till 16, nu somnar jag inte förrän kring 12 och sover till typ 19. Blir spännande se hur fan jag ska lyckas vända tillbaka det nu.


Var till Kalix och gjorde en undersökning på min galla idag då jag får värsta anfallen då och då när jag äter vissa grejer. Visade sig att hela gallan var full i gallsten. Jag som har nog åldersnoja som det är fick ju råpanik efter det. Gallsten brukar man inte få förrän man är över 40, vafan jag är 22 eller är jag född i en gammal kropp eller nå?!


Idag var sista dagen de säljer mentolcigg, nu är det alltså slut på rökandet, helt. Försökt röka vanliga men vill kräkas för de är så sjukt dåliga. Hur ska en sommar utan ens feströkande gå..?! 10 år av rökande är över. Lite seperationsångest får man ju, helt klart... Men mina lungor är nog nöjda nu...


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards