matildaeeriksson

Alla inlägg den 25 november 2015

Av Matilda Eriksson - 25 november 2015 23:00

Jag och min sis är så olika varann så det finns inte, vi är som natt och dag, hund och katt, svart och vitt (vet vad ni tänker och ni har rätt, jag är den svarta). MEN en sak vi tycker exakt likadant om är att Håkan Hellström är världens bästa musiker.

 

Den 4 juni ska Håkan Hellström spela på Ullevi i Göteborg, en av mina störta drömmar är att se Håkan Hellström spela på Ullevi i Göteborg. Han är liksom känd för att vara så energifylld under sina liveframträdanden. Så varför åker jag inte dit då? Biljetterna tog slut på typ två sekunder så folk säljer nu på blocket och andra ställen, spyr på alla som roffar åt sig massa biljetter och sen säljer dem för dubbla priset ingen gillar er! Inte nog med att jag inte har råd med spelningen och allt som hör till, flyg, hotell etc, så har vi våran studentvecka då och känns riktigt pissigt missa den..

 

Håkan är så underbar så det finns till och med en film utifrån hans musik, nn ingen sorg. Samma med filmen som hans låtar, sinnessjukt bra och berör ordentligt. Och det är exakt den filmen jag ska slå på nu och försöka sova.





Ovido - Quiz & Flashcards