matildaeeriksson

Alla inlägg den 22 november 2015

Av Matilda Eriksson - 22 november 2015 13:49

Söndag dåråå, varför skriver man egentligen vilken dag det är? Folk fattar ju det och sen står det ju ovanför inlägget.. Men fuck that är iallafall söndag och jag har precis varit och busat med Hollsan i skogen. Hon hade väl ungefär fem kilo överskotts energi. Just nu håller på att koka ägg och snart blir det frukost/lunch (hatar ordet brunch). Sen ska jag beta av några inlämningsuppgifter.


Igår kväll direkt efter jag skrev här for jag till Emma. Vi hade det mysigt med sjukt goda brända popcorn, ramlösa och massa filtar. Vi såg nån film som jag inte fattade någonting av men tror den är bra om man hänger med. Några timmar senare satt jag i min iskalla bil påväg till lägenheten min. Finns mycket jag gillar med min gammel bil men att det tar typ 30 min innan den blir varm är väl en av de saker jag gillar lite mindre.


Nä nu är äggen klara och jag ska rosta mig några bröd, adiooos



Ovido - Quiz & Flashcards