matildaeeriksson

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda Eriksson - 3 januari 2013 20:29

Nu jävlar tänker jag blogga!! Var ett tag sen..

Men iallafall nyår har passerat och vi alla lever fortfarande i 2013 (fuck u mayafolket!). Hade det sjukt bra på nyår med människor jag tycker om och fick äntligen mig en ordentlig nyårspuss   

Umgicks med en hel massa folk, våldgästade nån fest där vi kände typ två stycken? haha.

Tolvslaget hoppade vi runt, kramade varandra och skrek :)

Under natten for jag till Jock för att sova dära men var helt genomfrusen! Så går det när man ska vara fin i kylan ;)

Har (som vanligt) gjort några nyårslöften...

  • Vara redo för lydnadsklass 1, menar inte att tävla men iallafall vara redo!
  • Skita totalt i vad folk säger/tycker om mig, jag kör mitt egna race då får ni gilla det eller inte!
  • Försöka förstå mig mer på andra människor, inte dömma på direkten utan att ens känna personen.
  • Kunna vara nöjd med hur jag ser ut.

Annars har jag tofflat sönder hela världen, jobbat och hunnit umgås med mina tjejor just. Inte helt fel :)

Funderar starkt på att köpa mig en ny mobiltelefon, skulle ju inte sitta helt fel! Men måste spara pengar både till Tyskland i juni och Spanien i Juli/Augusti. ÄLSKAR min pojkvän som gav mig en resa till Spanien i julklapp!!  


Nä nu ska jag aktivera min hund med en promenad fram och tillbaka till Bränna, hämtar upp Bebi så vi kan mysa sönder världen bara han och jag! Vet att du tjuvläser min blogg så vill bara säga: Te Amo mas que anadies en el mundo!   



 

Ovido - Quiz & Flashcards