matildaeeriksson

Alla inlägg under januari 2013

.

Av Matilda Eriksson - 24 januari 2013 21:05

Tumblr_mh5ayzfijk1s1uaa2o1_500_large

Av Matilda Eriksson - 24 januari 2013 20:45

Såg The Hobbit igår och jag är kääär! ÄLSKADE filmen! Helt klart den bästa jag sett på riktigt länge! Satt helt koncentrerad i 2h och 40min vilket är väldigt ovanligt för mig, brukar alltid bli rastlös men absolut inte nu!

Den visades ju dessutom i 3D, första gången här hemma, som sjukt.

Längtar ihjäl mig till nästa kommer!

Tänker ta med mig David och flytta till Fylke i en liten Hobbit håla! Guuud så mysigt och fint vi skulle ha det <3 Nä men jag ska fan flytta dit på riktigt!

Om ni inte sett den så rekomenderar jag den STARK!


Mitt framtida hem!

Av Matilda Eriksson - 24 januari 2013 18:11

Träningen med Holly går riktigt trögt nu! Men så satt jag och blädrade igenom en av alla hundböckerna vi har här hemma så fick jag för mig att börja med lite enkel freestyle?! Så nu har vi börjat med slalom mellan benen :)

  


Ska även börja med lite dammiapportering, skulle nog passa henne eftersom hon ÄLSKAR att apportera grejer, allt mellan trosor till gossedjur. Min skit!<3

Lydnaden går riktigt trögt! Läggandet har vi fixat riktigt fint! Skulle behöva få in sitt stanna kvar för det har vi inte alls kört med mycket, ligg är hennes starka sida! Har tränat det så pass mycket.



Nä nu ska jag ge mitt djur mat och sen ta mig en promenad med henne runt bränna eller tallvik, får bestämma mig efter vägen :)


Av Matilda Eriksson - 24 januari 2013 17:39

 


1. Jag hatar komplimanger!

2. Min bästa vän är David, finns ingen i världen som vet mer om mig och förstår mig lika bra som han gör.

3. Jag har extrema humörsvängningar och man vet aldrig när jag exploderar ;)

4. Jag har det väldigt lätt i skolan men är alldeles för lat för att anstränga mig, vilket är synd..

5. Har länge nu velat lära mig dansa på riktigt och bra men jag är för feg för att försöka. Vill inte skämma ut mig :p

.

Av Matilda Eriksson - 24 januari 2013 17:32

Har aldrig gjort en sån här lista helt klar så nu jävlar! ;)

 

Dag 1 – En bild på mig + 5 fakta om mig.
Dag 2-  En bild på en person som betyder mycket för dig.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – En bild på någonting du gillar.
Dag 5 – En bild på vad köpte du sist?
Dag 6 – En resa jag minns.
Dag 7 – En bild på personen du sist kramade.
Dag 8 – En bild på personen du senast fick en puss av.
Dag 9 – Det här får mig att må bra.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – En bild på mina/mitt syskon.
Dag 17 – Något du inte kan lämna hemmet utan.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på något som gör dig glad.
Dag 20 – En bild av dina husdjur.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – Din kamera.
Dag 24 – En plats du vill till just nu.
Dag 25 – Min favorithögtid.

.

Av Matilda Eriksson - 7 januari 2013 00:43

 

-

Av Matilda Eriksson - 5 januari 2013 01:53

.

Av Matilda Eriksson - 3 januari 2013 23:23

Ovido - Quiz & Flashcards