matildaeeriksson

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Matilda Eriksson - 31 januari 2013 21:36

 

Hundar   

 

Dag 5 – En bild på vad köpte du sist?

 


 

Pk 

 

Dag 6 – En resa jag minns.

 

Bulgarien resan, alla gånger vi åkt till fjällen, Sthlm resorna :)

 

Dag 7 – En bild på personen du sist kramade.

Dag 8 – En bild på personen du senast fick en puss av.

 

Bäääbis   

 

Dag 9 – Det här får mig att må bra.

 

Bland annat: Att vara på ug och umgås med massor av roliga och positiva människor sedan åka hem tillsammans med hjärtis och gosa med hunden ta en skön promenad och sen mysa ner mig tillsammans med mina två älsklingar till en film, går inte att beskriva den känslan!

 

 

 

Av Matilda Eriksson - 31 januari 2013 21:35

Precis kommit in från en promenad med sex lösa hundar. Gick riktigt bra!

Har fyllt i mina gymnasieval och de blev följande 

1. Samhällsvetenskap, beteendevetenskap, Luleå

2. Samhällsvetenskap, samhällsvetenskap, Överkalix

3. Grans naturbruksgymnasium, Djur-arbete med hund, Öjebyn

Känns sjukt skönt att fått det gjort! Sen om jag ångrar mig så kan jag ändra mig enda in i maj :)


Snart kommer D hit från fotbollsträningen, ska mysa sönder honom!

Är så jävla kär!! Tänk att vi redan hållt ihop i drygt 15 månader! Känns overkligt.


Har hunnit jobba tre timmar efter skolan och de var ju inte helt fel eftersom jag är i STORT behov av pengar!!

Måste snart beställa biljetterna to Spain! Vill åka typ imorgon, orkar inte vänta ända till sommarlovet!

Längtar även till Tysklands resan! Dessutom så ska vi bo alla i ett hus ist för två och två i familjer. Och huset låg typ i mitten av allt, sjuuuukt nice! Längtar ihjäl mig!


Ovido - Quiz & Flashcards