matildaeeriksson

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Matilda Eriksson - 13 december 2012 21:08

Igår kom en av julklapparna som jag beställt hem åt D, var ännu snyggare/bättre i verkligheten!

PERFEKTA presenten ;)

Har fortfarande endel julklappar kvar att fixa.. Men skulle behöva ta mig till Lule, hmmmm..


Amanda färgade håret på mig igår och det blev riktigt bra!!! Sjukt nöjd! Sen imorgon stylar jag till det med lite grejor ;). Blir förhoppningsvis jävligt bra!


Är så sjukt less på alla jävla kommentarer uti vår Luciashow!

Vi hade tydligen alldeles för korta klänningar(?) och höga klackar(?). Men det skulle aldrig vara ett traditionellt Luciatåg utan det var en SHOW!

Sexorna höll i den "traditionella" och det lilla jag såg av den var iallafall jätte fint!

Våran var som sagt show och endel av tjejerna dansade och de gick bättre än det gått på någon träning! Dansen var helt enkel skit bra! Sen hade vi tre pepparkaksgubbar (Fick höra att någon lärare tyckte att de var rasistist?! Vad är det egentligen för rasistiskt med en pepparkakagubbe, eeeh vart är sverige påväg?!) som sjöng "vi komma blabla". Och sen lite andra låtar som tex Mistletoe, Silent night, Mer jul, Det strålar en stjärna.

Nej jag ska inte reta upp mig på det! Men förstår inte hur man orkar, som vuxen människa hålla på sådär!


Nu ska jag vara en äkta kvinna och baka!



Av Matilda Eriksson - 13 december 2012 19:02

Idag var den dagen vi väntat så himla länge på! På både gott och ont...
Men det gick iallafall skit bra! Nervös som nå jävla as och ville bara dö när vi väntade på att få gå ut.
Usch så jobbigt sånt är! Blir alltid så nervös!

Gick faktiskt mycket bättre än vad jag trodde!

Har några bilder på mobilen med orkar inte lägga upp dem nu ;)

Ovido - Quiz & Flashcards