matildaeeriksson

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Matilda Eriksson - 1 december 2012 11:09

Jag är en stark person! Jag har tagit mig igenom jävligt mycket! Saker som jag aldrig kommer kunna berätta åt någon för jag vet att det skulle förendra deras sätt att se på mig!

Saker som jag verkligen har försökt att förtränga men det händer ibland när jag tex lyssnar på någon speciell låt eller går förbi ett speciellt ställe alla de dära minnerna fyller mitt huvud. Jag kommer ihåg varenda dag, varenda grej!

Men det har varit nu och det finns inget jag kan ändra på!

På den tiden kändes det som att mitt liv skulle gå under när kontakten tog slut! Som att jag hade förlorat allt!

Men idag är jag riktigt glad vilken väg jag valde!

För nu när jag ser nu hur det är "dem" och för "oss" så skulle jag absolut inte ångra att kontakten bröts på det sättet!

För just nu, speciellt iår, är jag så obeskrivligt lycklig! Jag har mina fina vänner, David som är alltid finns där för mig vad det än är, han vet så mycket om mig och han accepterar mig precis för den jag är. Finare människa än honom går faktiskt inte att hitta! Sen har jag även min kära familj som jag äntligen har blivit "ett" med igen och det känns så jävla skönt! Jag kanske inte säger det så ofta men jag älskar min familj riktigt mycket! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards