matildaeeriksson

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Matilda Eriksson - 6 december 2012 20:53

Sitter med underbar musik i öronen. Tankarna studsar runt och jag fick helt plötsligt ett sug av att gör svenska läxan (INTE LIKT MIG!!!). Vi ska göra en personbeskrivning om oss själva, men vi ska inte skriva tex "jag har brunt hår" utan "hon har brunt hår" älskar att skriva sånt! Kommer bli bra!

Hitta btw en video som jag och jossan såg 18937296 gånger under en helg för lääängesedan och skrattade nog lika mycket nu som då, haha ;)



HAHAHAHA DÖÖÖR!!

Av Matilda Eriksson - 6 december 2012 20:26

Det absolut sexigaste som finn är när killar kan dansa!

Dööör vad det är snyggt!

Lyckos mig så kan ju D det och är dessutom helt bra på det, fast han vill inte erkänna det! 



Den här videon visade en lärare åt mig idag, tänk skulle man kunna dansa sådär :p

Ovido - Quiz & Flashcards