matildaeeriksson

Alla inlägg den 22 december 2019

Av Matilda Eriksson - 22 december 2019 04:00

Dessa sömnproblem driver mig till vansinne. Förra natten sov jag ingenting, inte en minut, åkte och jobbade 7-16, hem rasta hundar och allt svammel, somnade men vaknade just efter 12 igen. Har nu legat vaken i snart fyra timmar, jag blir fan tokig. Om ett par timmar ska jag iväg och jobba ett mördarpass på 19 timmar, vad gör jag ens?! Har aldrig varit en sån som behöver många timmars sömn men nu går jag ju lite överstyr, till och med för att vara jag.


Över till något roligare och kanske lösningen på mina sömnproblem är att jag nu fått ett långvikariat på natten, fram till första juli. ÄNTLIGEN slipper jag stiga upp 05 på morgonen, slipper den här ständiga stressen över att somna tidigt på kvällen. 


Nä nu tror jag att jag ger upp på sömnen för inatt, klär på mig och går på långpromenad med djuren, ingen idé ligga här och övertänka.

Ovido - Quiz & Flashcards