matildaeeriksson

Alla inlägg den 28 december 2015

Av Matilda Eriksson - 28 december 2015 12:05

Nu har julen och allt som hör till passerat. Har hunnit vara med familjen, kompisarna, Mr J och även festat lite. Den tjugoandra var det hemvändaren i Kalix, en roligt kväll/natt men kanske liiite för mycket av de starka dryckerna. Juldagen var dock betydligt mycket lugnare. Julafton firades (säger man firades?) i Storb med de "vanliga". Jag åkte sedan in till Bränna och hann vara med några kompisar.


Nu är jag i Kalix och har hunnit vara här två nätter dock åker vi tillbaka till Ökx senare idag. Jag har vaknat nio i morse och Johan sovar fortfarande. Försökt väcka människan snällt flera gånger så nu satte jag min framför datorn, slog på min spellista som jag har döpt till "fitta" och har skruvat upp högtalarna ordentligt MEN HAN SOVER JU ÄNDÅ... 


Imorron ska jag börja jobba i hemtjänsten. Jobbade i Jocks hemtjänst en vecka i sommar och jag trivdes riktigt bra. För det första så älskar jag att köra bil och eftersom halva arbetsdagen spenderas i bil käns det sjukt bra. Sen trivdes jag ju självklart med vårdtagarna annars hade jag ju inte valt att börja där igen.


Nä nu har jag inget mer att säga. Känner att hela inlägget blir rörigt och osammanhängande men de får ni leva me :)

Ovido - Quiz & Flashcards