matildaeeriksson

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Matilda Eriksson - 25 september 2014 12:06

Känner mig sur, less, trött och extremt hungrig. Vi har tyska nu och de gör verkligen inte mig gladare... Ligger efter så extremt mycket, fattar ingenting och orkar heller inte bry mig så mycket. Försöker göra saken bättre med lite skön musik. Igår hade jag jag en sjukt dålig dag, allt gick fel för mig hela tiden, direkt jag kom hem började jag samla ihop mina smutsiga kläder som alltid ligger lite överallt, gick ner till tvättstugan för att tvätta men märker att de är redan nån idiot som tagit min tid, igen. När jag ska bok en ny tid märker jag att de tydligen var tisdag eftermiddag som jag bokat och inte onsdag, tror det är tredje gången jag gör så..

 

Längtar till i morgon, fredag igen och Jenny kommer till Ökx. Det blir en lugn helg med massa godis och tjejmys. Ska även försöka hinna (läs orka) bada Holly, kamma ur henne och trimma. Hon börjar mer och mer se ut som en mammut så de behövs verkligen göra någonting åt de.

 

 

Min söta gumma, saknar henne så fruktansvärt mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards