matildaeeriksson

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Matilda Eriksson - 17 september 2014 21:23

Nu är det redan onsdag, alltså snart hel igen. Vet dock inte ännu vars/hur jag ska spendera min helg. Jenny fyller snart 17 så det var väl tänkt att vi skulle fara ett tjejgäng ut och äta lite lyxigare och sedan umgås, skratta och ha det trevligt hos Ida eller Jenny. Har inte sett Ida på evigheter och ser verkligen fram emot att krama om henne. Så hoppas verkligen att de blir där jag kommer spendera min fredag-lördag, behöver dessutom köpa nya jeans, underkläder och nå fina tröjor.


Har haft sovmorgon idag så jag passade på att sova hos Pau i Kalix. Älskar att umgås med kvinnan där, man kan tala om allt mellan himmel och jord och har samtidigt sjukt roligt. Kändes extremt konstigt att ragga runt i Kalix istället för Ökx. Men fick skratta och ha rolig tillsammans med sjukt härliga människor. Så kan säga att det inte är sista gången jag sover där.

 

Har nu bäddat ner mig tillsammans med världens bästa Holly och ska vänta på att ph börjar.

 



Eric är lätt snyggast i paradiset just nu ;)

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards