matildaeeriksson

Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Matilda Eriksson - 13 augusti 2014 00:08

Hunnit med en sväng till Haparanda med Moster och Emma. Hittade mycket små saker som glas, ljus och prydnader av olika slag. "Min" lägenhet blev besiktad i eftermiddag, så jag hoppas att den var ren och fin så jag kan börja flytta in i morgon. Som jag har längtat! Dock är jag lite nervös, ska för första gången i mitt liv bo ensam, laga min egna mat varje dag, tvätta, städa, handla osvosv. Tur jag har Holly med mig! 


Efter att ha varit ledig i sex dagar åker jag tillbaka på jobbet i morgon för att jobba två ynka dagar sedan får jag mitt sommarlov! Har verkligen fått ihop många timmar i sommar vilket resulterar i mycket pengar, me love. Tur att jag trivs så bra på Seth, skulle absolut inte byta ut mina arbetskollegor för de är bäst!



Ovido - Quiz & Flashcards