matildaeeriksson

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Matilda Eriksson - 7 maj 2014 12:49

Onsdag och jag är fortfarande sjuk, dock ska jag på skolan i morgon eftersom vi har svenska nationella, uppsats tror jag. Har försökt börja beta av lite läxor som vi har bland annat en jävla rapport i samhälls där vi ska jämföra Sverige med ett annat EU-land. Och de är inte bara tre A4:or vi ska skriva utan ca 10, jag dör! Har vetat om den här uppgiften i ungefär tre veckor men självklar börjar jag ändå i sista minuten... 


Är så himla less skolan just nu, vill bara ha lov! Dock har första året gått mycket fortare än vad jag trodde att de skulle. Och förhoppningsvis blir nästa år bättre. Vi kommer att delas in i nya klasser igen efter vilken inriktning vi valt, beteende/media. Vet inte om det är bra eller dåligt?!

 

Har hunnit träna lite hund på förmiddagen, gick rövdåligt! Hon satte sig på ställandet?! De har hon aldrig någonsin gjort, ibland händer det att hon lägger sig eftersom vi även tränar läggande men hon har aldrig suttit på de kommandot. Anmälningen till Pite går ut i morgon och jag har börjat tveka nå jävulskt... Kanske väntar till Malmen tävlingen...

 

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards